Servicevindue!
Der udføres i øjeblikket et servicevindue på WEB2, hvilket kan medfører periodiske afbrydelser til WEB & MAIL på denne server.
Vi beklager de gener det måtte medfører.
Du kan læse mere her.

Betingelser for Microsofts produkter

 

Udover Netgigantens Forretningsbetingelser samt Privatlivspolitik er disse betingelser for Microsofts produkter til hver en tid gældende for køb af Microsoft produkter hos Netgiganten.

Indhold

 

1. Oprettelse

1.1 Forudbetaling
Ved oprettelse af Microsoft-produkter opkræves der som standard intet opstartsesgebyr. Ved oprettelsen forudebetales det valgte Microsoft-produkt for enten enten 1 eller 12 mdr. Kunden vælger selv, om betalingscyklussen skal være på måneds- eller årsbasis.

1.2 Særlige betingelser
Ved oprettelse af Microsoft-produkter accepterer kunden nedenstående fra Microsoft på vegne af Netgiganten:
Jeg (Netgiganten, red.) bekræfter, at jeg har samtykke fra vores individuelle slutkunder til at acceptere betingelserne i “Microsoft Customer Agreement” på deres vegne. Mere information omkring MCA forefindes her: https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement.

 

2. Produkter, som hører under Microsofts produkter

De Microsoft-produkter som udbydes på Netgiganten.dk er:

1. Office 365, herunder:

  • Office 365 Business Essentials
  • Office 365 Business
  • Office 365 Business Premium
  • Office 365 E1
  • Office 365 ProPlus
  • Office 365 E3
  • Office 365 E5

2. Exchange Mail, herunder:

  • Exchange Online Plan 1
  • Exchange Online Plan 2

 

3. Support

Netgigantens supportteam hjælper gerne med login til Microsoft og installation af det valgte Microsoft-produkt. Kunden accepterer, at Netgiganten er reseller, og derfor kan hjælpe med support i et begrænset omfang. Dette betyder, at Netgiganten som udgangspunkt ikke yder support på selve brugen af Microsoft-produktet. Der henvises i stedet til https://support.office.com/da-dk/home/contact

 

4. Opsigelse

Såfremt kunden ønsker at opsige et eksisterende abonnement, skal opsigelsen være Netgiganten i hænde senest en måned før abonnementsperiodens udløb. Ved “en måned” forstås 30 dage. Måden kunden opsiger sit abonnement på er via kundesiden, som er et sikret område på Netgigantens hjemmeside, hvorfra kunden kan styre alle sine ydelser, domæner, betalinger, support m.m.

Kundesiden kan tilgås via følgende webadresse: https://www.netgiganten.dk/konto/

Følg evt. denne guide: https://www.netgiganten.dk/supportcenter/opsig-dit-microsoft-produkt/

 

5. Priser

Alle priser er angivet i DKK ekskl. moms.

 

 

 

 

Vilkår og betingelser for Microsofts produkter – version 091118
Senest opdateret d. 29.08.2019