Servicevindue!
Der udføres d. 25 april fra kl 20.00 og frem, et servicevindue på WEB2, hvilket kan medfører periodiske afbrydelser til WEB & MAIL på denne server.
Vi forventer normal drift senest kl. 09.00 d. 26 april - Vi beklager de gener det måtte medfører.
Du kan læse mere her.



Hvad er Google Ads?

Google Ads (som tidligere hed Google AdWords) er et system, som du kan bruge når du vil markedsføre dine produkter eller tjenester. De øverste resultater på Google vil typisk være Google Ads annoncer. Annoncerne vises, når en bruger søger efter f.eks. services, produkter, tilbud eller lignende. De vil ofte være fremhævet med teksten “Annonce”. Google Ads annoncerne placeres således ovenover de organiske søgeresultater i en Googlesøgning. Systemet er et CPC “cost per click”, hvilket betyder, at du kan angive, hvornår din annonce vises ved at byde på en række søgeord og du betaler kun det beløb, som du har angivet, når nogen klikker på din annonce som følge af en web søgning.



Få mest muligt ud af dine Google Ads annoncer


tab-h2-domain2

Du skal først finde ud af hvilke søgeord dine potentielle kunder vil bruge for at finde dine produkter eller service. Det er vigtigt at vælge de rigtige søgeord og ikke blot ud fra gætterier. Sammen udarbejder vi  en søgeordsanalyse, som har til formål at specificere de søgeord der skal arbejdes med. Vi sørger for at give en kompetent vejledning og opsætter dine annoncer så du får mest mulig ud  af dine annoncering.



Sælg mere med Google Ads


Med annonceringsværktøjet Google Ads kan din virksomhed få synlighed når potentielle kunder søger efter de produkter eller ydelser, som din virksomhed tilbyder.

Vi udvælger de annoncegrupper, der skal sættes op, og du bestemmer selv hvor stort et budget du vil bruge på annonceringen. Med Google Ads betaler du ikke for annoncevisninger, men kun når potentielle kunder klikker på din annonce.

Opnå fordele med Google Ads annoncering


  • Avanceret segmentering
  • Målrettet og præcis markedsføring
  • Fuld kontrol over dit markedsførings budget
  • Brug data til SEO
  • Betal kun når en bruger klikker
  • Nå ud til potentielle kunder som viser interesse



Følg vores arbejde & overvåg effektiviteten

ppc

Ved hjælp af vores rapporteringsværktøj, som tilpasses den enkelte kunde, kan du bl.a. se hvordan din kampagne præsterer. Du vil opleve en gennemsigtighed i vores arbejde og du får adgang til et lækkert og overskugeligt dashboard 24/7.

Få indsigt i dine data. Vi skjuler dem ikke 🙂

  • Kampagneoverblik
  • Overvåg trafikken
  • Klikrate
  • Eksponeringer
  • Antal konverteringer
  • Pris pr. konvertering
  • Konverteringsfrekvens
  • …og meget mere


VI ER CERTIFICERET AF GOOGLE


Vi er Google-Adwords certificeret. Det betyder at vi har officiel dokumentation på dybdegående kendskab til AdWords funktionalitet. Vi har bevist færdigheder og ekspertise inden for AdWords samt opfyldt flere krav og opnået en stigning i omsætning hos kunder. Google overvåger vores præstationer for at sikre, at du får det optimale ud af jeres annoncering. Det er jeres garanti for, at jeres Google Ads-kampagner er i trygge hænder.



Vælg din Google Ads Pakke


BASIC Google Ads

1.500,-/måned

POPULÆR

STANDARD Google Ads

2.500,-/måned

PRO Google Ads

3.500,-/måned

Alle Google Ads-pakker tegnes fortløbende for 6 måneder ad gangen og fornyes automatisk ved periodens udløb, indtil det opsiges.
Alle priser er angivet i DKK ekskl. moms


Er du i tvivl om, hvilken Google Ads-pakke du skal vælge?

Skriv eller ring til os på 71 96 99 90 og få en uforpligtende snak med en af vores Adwords specialister .



FAQ

Hvad er fordelen ved Google Ads?

Med annonceringsværktøjet Google Ads kan din virksomhed få synlighed når potentielle kunder søger efter dine produkter/ ydelser. Vi udvælger de annoncegrupper der skal sættes op, og du vælger selv hvor stort et budget du vil bruge på at annoncere. Dette kan naturligvis justeres løbende undervejs.
Med Google Ads betaler du ikke for annoncevisninger, men kun når potentielle kunder klikker på din annonce.

Hvorfor er konverteringssporing værdifuld?

For at være sikker på, hvilke annoncer der performer godt, er konverteringssporing et must. Vi har erfaring med, hvad der virker og hvad der ikke virker, men uden konverteringssporing kan man ikke med 100% sikkerhed afgøre, hvorvidt en annonce giver udgifter eller indtjening, da det ikke er muligt at se hvor mange konverteringer, f.eks. salg, annoncen genererer.

Hvad er klikprisen på Google Ads (Adwords)?

Klikprisen afhænger af konkurrencen på de enkelte søgeord. Jo flere der er om budet på et given søgeord, jo højere er klik-prisen. Denne udgift afregnes direkte til Google.

Hvad dækker opstartsgebyret over?

Opstartsgebyret dækker udgifter til Bl.a. oprettelse af Adwords, Analytics, My Business, Search console, annoncer, søgeordsanalyse mm.

Hvorfor koster det noget når en kunde klikker på en annonce med Google Ads?

De penge man betaler i cost per click (CPC) går til Google. Pengene går IKKE til Netgiganten. Dette er Googles måde at tjene penge på annoncerne, fordi det først koster noget når folk klikker på en annonce.

Hvorfor er der en mindsteperiode på 6 mdr.?

Når der opsætttes konverteringssporing, skal annoncerne løbende optimeres med de søgeord, som konvereterer bedst. Det bør altså ses som et kontinuerligt forløb.

Hos mange andre webbureauer tegnes et Google Ads-forløb for hele 12 mdr. ad gangen. Hos Netgiganten er perioden på 6 mdr. hvilket giver vores kunder mere frihed. Vi har valgt en periode på kun 6 mdr. ad gangen, da vi er sikre på, at vi gør det så godt at du får lyst til at fortsætte efter de første 6 mdr.

Kan man ikke bare selv lave nogle annoncer på Google?

Det er tidskrævende og kræver erfaring og kendsab til flere forskellige værktøjer og tjenester. Hele processen er ikke så lige til, da der både skal analyseres på hvilke søeord der virker bedst, skrives tekster til hver eneste annonce samt udvælges negtive søgeord hvilket er en kontinuerlig proces. Og så skal der også gerne opsættes korrekt konverteringsporing for at vi kan afgøre hvilke annoncer der konverterer bedst.

Hvorfor skal Netgiganten stå for mine Google Ads-annoncer?

Vi er certificeret af Google. Det betyder at vi har officiel dokumentation på dybdegående kendskab til Google Ads’ funktionalitet. Vi har bevist færdigheder og ekspertise inden for Google Ads samt opfyldt flere krav tog opnået en stigning i omsætning hos kunder. Google overvåger vores præstationer for at sikre, at du som kunde får det optimale ud af din annoncering. Dette er din garanti for, at jeres Google Ads-kampagner er i trygge hænder.