Hvorfor kan jeg ikke tilgå min hjemmeside

Denne artikel beskriver de hyppigste årsager, der kan være til, at du ikke kan få vist din hjemmeside eller login-siden til din mail eller hjemmeside

Hos Netgiganten går vi meget op i sikkerheden for vores kunder i forbindelse med deres web- og mailhoteller. Dette medfører bl.a. at der er opsat en sikkerhedsblokering, som aktiveres ved hvert femte mislykkede loginforsøg. Dette skyldes, at du selv eller en anden har forsøgt at logge ind med forkert brugernavn/ password på enten dit webhotel, webmail eller FTP-konto.
Det er den IP-adresse hvorpå du har forsøgt at logge på uden held, der bliver blokeret. Dette er en service vi har sat op for at beskytte vores kunder og deres web- og mailhoteller. Læs her hvordan du nemt kan fjerne blokeringen af din IP-adresse.

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt du ikke kan tilgå din hjemmeside pga. en sikkerhedsblokering af din IP-adresse, anbefaler vi at du prøver at teste hvorvidt den er blokeret eller ej.
Sikkerhedsforanstaltningen er en nødvendighed, da firewallen flere gange dagligt opfanger trusler i form af forskellige hackerangreb. Har du brug for at vide hvad din IP-adresse er?