Servicevindue!
Der udføres i øjeblikket et servicevindue på WEB2, hvilket kan medfører periodiske afbrydelser til WEB & MAIL på denne server.
Vi beklager de gener det måtte medfører.
Du kan læse mere her.


Jeg er i tvivl om min IP-adresse er blokeret

How Can We Help?
Print

Kan du ikke tilgå din webmail, din hjemmeside, FTP eller lignende, kan det være, at din IP-adresse er blevet blokeret. Blokeringen af ens IP-adresse sker af sikkerhedsmæssige årsager, udelukkende for dit webhotels sikkerhed. Typisk er det fordi du har prøvet at logge ind med en forkert adgangskode til f.eks. din mail eller hjemmeside.

Nedenfor beskrives det hvordan du kan finde ud af, om din IP-adresse er blevet blokeret

1. Prøv at gå ind på din hjemmesides webadresse fra en mobiltelefon, som du har frakoblet wifi. Frakoblingen af wifi er nødvendig for at sikre, at du tilgår din hjemmeside fra en anden IP-adresse end den du oprindeligt brugte.

eller

Prøv at logge ind på din webmail fra en mobiltelefon, som du har frakoblet wifi. Frakoblingen af wifi er nødvendig for at sikre, at du tilgår din mail fra en anden IP-adresse end den du oprindeligt brugte.

2. Hvis du godt kan tilgå din hjemmeside eller mail fra en anden IP-adresse, er din IP-adresse højst sandsynligt blevet blokeret. Læs hvordan du fjerner blokeringen af din IP-adresse.

Hvis du ikke kan tilgå din hjemmeside eller mail, selvom du lige har prøvet fra en anden IP-adresse, er din IP-adresse højst sandsynligt ikke blokeret, og der er en anden årsag til problemet. Kontakt os gerne via support ticket , så hjælper vi dig videre.