Opsætning af mail på Mac
Denne guide beskriver hvordan du nemt og hurtig opsætter Mail konto i Mac OS mail programmet, så du kan sende og modtage emails på din Mac.
1. Log ind på kundesiden og vælg dit webhotel.
2. Lokaliserer punktet “Email-konti” og tryk dig ind her.
3. Tryk på ikonet, som vist på billedet.
4. Gem nu de oplysninger der er vist på skærmen, et sted hvor de er let og hurtigt tilgængelige. Du skal bruge dem om lidt.
Her finder du blandt andet servernavn, IMAP port og SMTP port, bid specielt mærke i disse.
5. Lokaliser og åben dit mail program.
6. Vælg “Mail” øverst til højre.
7. Vælg “Tilføj konto”
8. Vælg “Anden Mail-konto…”
9. Indtast dine mail oplysninger og vælg dernæst “Log ind”
10. Indtast nu de informationer du fandt tidligere, og vælg derefter “Log ind”
11. Vælg “E-mail” samt “Noter”
12. Din mail er nu sat op på din Mac computer, og du vil nu kunne sende samt modtage E-mails fra mailprogrammet.